Blogia
diegorolandogarciaorellana

Bug Language English Snowboarding The Fourth Phase Hack Engine Free

Snowboarding The Fourth Phase cheats Sports genre

 

 

skapare röd tjur 417156 kB Lägga märke till Jag älskar det här spelet, jag älskar tävlingarna, gameplayen, berättelsen, det är ett bra spel. Min fråga med det är att det känns som att det har övergivits av Red Bull. Det har inte blivit en ny karta som släpptes för alltid, du är högst ute på nivåer på nivå 60, ​​inget nytt alls har lagts till spelet på ett tag. Det är därför det blir fyra stjärnor. Jag kommer att säga att det är ett bra spel att ladda ner, historien är ganska lång, det är nedsänkt och roligt. Men när du har slagen allt så finns det inte mycket kvar att göra. Du kan bara gå tillbaka till nivåer du redan har gjort och tävlar i tävlingar. Om Red Bull bara skulle uppdatera detta spel är det 5 stjärnor från mig. Men tills dess är det fortfarande ett bra spel men det finns inte tillräckligt med innehåll Inköp Crate of Coin publik poäng 1835 granskning engelsk Info Välkommen till "Snowboarding The Fourth Phase". Riva bergen för att uppnå respekten för legendariska professionella snowboardåkare på din resa för att bli bäst.

0 comentarios